Infrastruktura železnice Srbije pokrenula je pregovarački postupak za izradu Elaborata o oceni stanja konstrukcije zgrade Železničke stanice u Novom Sadu.
Sve očistiti ,i nova iz temelja .po propisu evropske unije ,nova stanica i molim ,pod nadzorom evropske unije.
Srbadija i Hrvati o Crnogorci ,udalj 1000metars od gradilišta .
Moje misljenje da ce na kraju morati da se rusi cela stanica i gradi nova. Nijedan inzenjer tj ovlasceno lice nece hteti posle svega ovoga da stavi svoj potpis ni u ludilu da je stanica bezbedna, makar bila bezbedna maksimalno... najmanje 2 godine necemo imati stanicu to je fakat. Ova ce morati da se rusi, ako ne komplet onda delimicno taj deo stanicne zgrade, i gradi nova. A to podrazumeva tendere i slicno i sve opet u krug.
Neka dođu iz Milenijum tima ili Marere?
Kako je sad sve zvanično i javno, a od 2017. potpisano 200 ugovora i aneksa, sve tajno, sve bez javnog poziva, rusi, kinezi, turci, azerbejdzanci, francuzi, nemci, mađari, bog sami zna ko je tu sta pravio i ko je odgovoran, stotine firmi i firmica su se motale i cackale od prokopa do horgosa.
Pitanje je dana kad ce kombinacija srpski masinovodja, svajcarski voz, kineske šine, ruski projekat, tursko betoniranje, nemacko ispitivanje, francuski i madjarski nadzor, dati svoje rezultate u vidu neke nove tragedije 200km/h.
Prilikom otvaranja rečeno je da je sve OK.
Angažuje iste stručnjake. Kada recimo Maja može da se bavi jonizujućim zračenjima, zašto ne bi pregledala zgradu. Može i ostalo veselo društvo sa oba otvaranja...
Može i Toma Mona ako nije pobegao
Oni sistematski ruše i unistavaju sve simbole i secanja na neko lepse vreme, hotel Jugoslavija, Savski most, probušena Fruška Gora... Srusice i nasu stanicu :(
Nije niko blesav da ulazi u SNS marifetluke. Naći će se neko iz vaše ekipe, sad je u pitanju ozbiljna lova - bolja od muljanja sa drogom. Pitajte Andreja, on će znati.
nov stanični objekat, a ovu stanicu konstrukcijski i statički ojačati i ostaviti kao spomenik žrtvama korupcije, neznanja, nesposobnosti i neizostavno kao dokaz sumanute i slepe sujete jednog čoveka. Neka bude svedok i podsetnik najgoreg istorijskog vremena u kojem su srbi srbima bili neprijatelji.
Eeee jadni li smo. Pre 50 godina smo imali domace firme koje su itekako znale da rade ovakve procene i konstrukciju, a danas sve moramo da uvezemo. Propast! A SNS je uspesno razjurio sve sa mozgom iz Srbije, ostavivsi ovde lazne mega-diplomce sa kupljenim diplomama. Uzas
Čuj naručilac nije mogao da predvidi događaje , a šta je tačno poduzeo oko toga .. isto njima dal direktno ili preko javne nabave oni znaju koliki je njihov deo, a nije mali ...
Ja na tu stanicu više ne ulazim.To treba srušiti,memorijalni park,da se ne zaboravi kako su deca i ljudi izgubili živote,zbog alavosti,korupcije...Ja nikad vise!
Moje lično mišljenje da ako se stanica otvori pre nego li se završti 100% veštačenja ostataka nadstrešnice, stanica je nebezbedna!!!Jer kako može se brže odratiti nadzor cele zgrade od delova zdrade....Strašno mi je tužno i žaloasno.
Neće se toga niko prihvatiti. Ovde više stručnih i nezavisnih inženjera nema (penzionisali se ili emigrirali), a ostali neće ni za kakve pare da potpišu odobrenje dok ih političari i investitor pritiskaju sa "ma, sve je to dobro". Dakle, ode stanica u istoriju, dobićemo neke kontejnere kao beogradska autobuska.
Naci ce vec oni nekog svog koji ce elaborirati da mora da se rusi i da se sagradi nova za jedno 100 milki evra.
Ne verujem da bi iko potpisao renoviranje, a i rusenje im nekako dodje sigurnije nego da se pre(kradu)igraju pa da se opet nesto desi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Traži se firma za tehnički pregled Železničke stanice u Novom Sadu
Autor: eKapija
Novi Sad
•28.11.2024.
•19:15
Komentari 33
Banderaš
Vatra
Srbadija i Hrvati o Crnogorci ,udalj 1000metars od gradilišta .
fw
Mudrac
Z
Kako je sad sve zvanično i javno, a od 2017. potpisano 200 ugovora i aneksa, sve tajno, sve bez javnog poziva, rusi, kinezi, turci, azerbejdzanci, francuzi, nemci, mađari, bog sami zna ko je tu sta pravio i ko je odgovoran, stotine firmi i firmica su se motale i cackale od prokopa do horgosa.
Pitanje je dana kad ce kombinacija srpski masinovodja, svajcarski voz, kineske šine, ruski projekat, tursko betoniranje, nemacko ispitivanje, francuski i madjarski nadzor, dati svoje rezultate u vidu neke nove tragedije 200km/h.
Zozon
*
Bns
@sagraditi
Konačno
LAZAR
lol
Nenad
Иван Грозни
TsiBB
Angažuje iste stručnjake. Kada recimo Maja može da se bavi jonizujućim zračenjima, zašto ne bi pregledala zgradu. Može i ostalo veselo društvo sa oba otvaranja...
Može i Toma Mona ako nije pobegao
pera
Bluesbaba
Leteći taxi
Sagraditi
Gh
Miks
Miki
zztop
Taras
Miks
Vojvodjanin
citalac
Sremac
Zamenik zamenika
Boško
pera
Zemlja čudesa
akai
Ne verujem da bi iko potpisao renoviranje, a i rusenje im nekako dodje sigurnije nego da se pre(kradu)igraju pa da se opet nesto desi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H