Autor: eKapija

Novi Sad
28.11.2024.
19:15
Infrastruktura železnice Srbije pokrenula je pregovarački postupak za izradu Elaborata o oceni stanja konstrukcije zgrade Železničke stanice u Novom Sadu.
  • Miki

    28.11.2024 21:27
    Eeee jadni li smo. Pre 50 godina smo imali domace firme koje su itekako znale da rade ovakve procene i konstrukciju, a danas sve moramo da uvezemo. Propast! A SNS je uspesno razjurio sve sa mozgom iz Srbije, ostavivsi ovde lazne mega-diplomce sa kupljenim diplomama. Uzas
  • zztop

    28.11.2024 21:04
    Čuj naručilac nije mogao da predvidi događaje , a šta je tačno poduzeo oko toga .. isto njima dal direktno ili preko javne nabave oni znaju koliki je njihov deo, a nije mali ...
  • Taras

    28.11.2024 21:00
    Zna se
    Naći će neku firmu iz Zanzibara samo da se dogovore ko će kome i koliko da plati.
  • Miks

    28.11.2024 20:49
    Ja na tu stanicu više ne ulazim.To treba srušiti,memorijalni park,da se ne zaboravi kako su deca i ljudi izgubili živote,zbog alavosti,korupcije...Ja nikad vise!
  • Vojvodjanin

    28.11.2024 20:30
    Pa ko će to sad da potpiše?! Hahaha
  • citalac

    28.11.2024 20:19
    Nemamo mi stručnjake koji mogu to da utvrde. Zato će, valjda nemeštena, firma da proglasi da nije bezbedna i ide nova investicija.
  • Sremac

    28.11.2024 19:54
    Aj rokovi
    Moje lično mišljenje da ako se stanica otvori pre nego li se završti 100% veštačenja ostataka nadstrešnice, stanica je nebezbedna!!!Jer kako može se brže odratiti nadzor cele zgrade od delova zdrade....Strašno mi je tužno i žaloasno.
  • Zamenik zamenika

    28.11.2024 19:42
    Srušiti objekat do temelja.
  • Boško

    28.11.2024 19:41
    Glavno pitanje
    Da li je obezbeđen originalni projekat? Ili će se prosuđivati po onoj iz Ko to tamo peva, "da se ja pitam..."
  • pera

    28.11.2024 19:39
    Samo jedna naša firma je sposobna sa ovo uradi kvalitetno i nezavisno, a to je institut IMS (koji je osnovao Branko Žeželj).
  • Zemlja čudesa

    28.11.2024 19:39
    Neće se toga niko prihvatiti. Ovde više stručnih i nezavisnih inženjera nema (penzionisali se ili emigrirali), a ostali neće ni za kakve pare da potpišu odobrenje dok ih političari i investitor pritiskaju sa "ma, sve je to dobro". Dakle, ode stanica u istoriju, dobićemo neke kontejnere kao beogradska autobuska.
  • akai

    28.11.2024 19:31
    Naci ce vec oni nekog svog koji ce elaborirati da mora da se rusi i da se sagradi nova za jedno 100 milki evra.
    Ne verujem da bi iko potpisao renoviranje, a i rusenje im nekako dodje sigurnije nego da se pre(kradu)igraju pa da se opet nesto desi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna